نویسنده جدید بیدم😐🫐
سلام😐🫐
خبببب من نویسنده جدید هستم
خوشحال میشم باهم آشنا بشیم
امیدوارم واسه وب مفید باشم
خب
بریم واسع بیو گرافی
| اسم | ارتمیس |
| لقب | آرتی بلوبری.ارتا. اری. |
| سن | 14 |
| علایق و تنفر | عاشق انیمه و بی تی اس و بلکپینک و لواشک و بستنی و شیر موز😐😂موزیک تنفر:از هیترا متنفرم . بی توجهی . دروغ .تهمت . |
خب امیدوارم دوستای خوبی بشیم
پری جان لطفا رمان
🖤گروگان گیری 🖤
رو بزار موضوعات
+ نوشته شده در شنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت 14:58 توسط 𝔞𝔯𝔱𝔢𝔪ⁱˢఌ︎
|