زجروعشق5
_wk5w.jpeg)
سلااااممممم
من اومدم😁
خب اول رزییییی عشقم خوش اومدی(حالا انگار چقدر صمیمی بودیم😂😂)
دوم پریییی بگو پوستر رو میخوای یا نه تا من تکلیفم معلوم بشه🥲
خب برید ادامه😉
_wk5w.jpeg)
سلااااممممم
من اومدم😁
خب اول رزییییی عشقم خوش اومدی(حالا انگار چقدر صمیمی بودیم😂😂)
دوم پریییی بگو پوستر رو میخوای یا نه تا من تکلیفم معلوم بشه🥲
خب برید ادامه😉

....در جنگل من هوا سرد است
....آهوها با کفتار ها میچرخند
....روباها قصد فریبم را دارند
....دیگر گرگی وجود ندارد
....با وجود سختی هاو زخم های روی تنم
....من هنوز گرگ مانده ام
....با وجود اینکه اسمان را ابرهای تیره فرا گرفته
....من هنوز به خورشید خیره میشوم
....با وجود اینکه همه چیز بر علیه من است
....ولی من هنوز بر فراز کوه با غرور زوزه میکشم
....ای سرنوشت من
....بدان طوفان سختی هایت
....اتش وجودم را خاموش نخواهد کرد
،....من تا اخر ایستاده ام
Hello

سلوممممم
رزی اومد با یه رمان خفن
بریم سراغ بیو البته بپر ادومه
سلامممم
رز بیدم
چطورید؟
میشناسید دیگه؟
ولی یه بیو میدم:
اسم : رز استار
سن : 13
قدم 173 (مدیونید بگید زرافه ای ، فق ستی میتونه بگه که گفته😂🤍)
اوممم موهامم خرمایی با رگه های طلایی
چشمانم قهوه ای تیره ، پوستمم گندمی و سفید یه چیزی در بین اینا😂💔
کلاس هفتم بیدم و اینکه قراره یک رمان خون آشامی میراکلسی بدم و پرپرک اینو بنداز تو موضوعات تو یکی که واسم دسترسی ندادی ، "عشق هیولایی💞"

های عام ساری نبودم 🥺
عام مخام مرخصی بگیرم:-:
ی مدت برم ✨
شاید تا 1 یا 2 ماه 🦋
راستی پرپرک متونی وبم نویسنده شی!
ادرسشو تو کامنت پست ثابت میدم!
اگه دوس داشتی!
علم تو وب کدنویسیم مرخصیم!
بای!
کلا جدیدا رو! کراشم:)
_wk5w.jpeg)
سلاممممم
من اومدم فقط موقت😂
شنبه شروع رسمی فعالیتمه
خب برید ادامه
راستی یه سوال پری تو پوستری که برای داستانت درست کردم رو میخوای اگه آره که قابلی نداره اگه نه بگو خودم برش دارم😁😂

سلام سلام
اره امتحانام تموم شد و واقعا گند زدم😑
خب نگاه کنید من قبلا کلیییی پسسسسسست از میراکس داشتم حدود هزار تا عکس!
ولی همش روی کامپیوتره و باید با کامپیوتر انجام بدم...
و وقتی مامانم یا بابام نیستن خونه میتونم انجام بدم🤦♀️💕
پس شاید کم فعالیت کنم
ولی حذفتم نکنید🤲🥲
و برای اینکه این پست بی مجتوا نباشه تعوریم راجبع قسمت کرونو👌🙂
سلام












_photo_3iyk.png)
بای
_wk5w.jpeg)
حرفی نی برید ادامه

دوره ای بود.
خدا بود.
خوبی بود.
بدی بود.
جادو بود.
آدم بود.
ظلم بود.
بخشش بود.
فقط عشق نبود که آن هم در راه بود.

سلام
خلاصه:نامادری مرینت میخواد مرینت رو مجبور کنه که با یه پیرمرد ازدواج کنه ولی مرینت روز ازدواجش فرار میکنه و میره توی جنگل اما اون نمیدونه جنگلی که واردش میشه یه جنگل طلسم شدس جنگلی که هر کس واردش میشه تا وقتی که طلسم رئیس خون آشام ها آدرین نشکنه نمیتونه ازش خارج بشه وقتی مرینت وارد جنگل میشه آدرین بوی خون یک انسان رو حس میکنه و میره تا خون مرینت رو بخوره
برای خواندن پارت 1 این رمان برو ادامه
فقط عنوان🤦♀️
سیلام بر رفقاااا😁
چیز ببینین من نمیتونم تا هفته اینده پارت بدم شرمنده😁
با امتحانها چیکار میکنید😃
خب هرچی چالش آوردم
❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎❤🤎
خب اولین چالش با یکی از عکسای مری یه ادیت بزنید بدین ببینم😃(حالا نه خودم خیلی میزنم😂😂)
💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
خوب چالش بعدی چطوری با میراکس آشنا شدین و بعدش با وبلاگ ها
💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤
استیکر هاب مورد علاقتون چیه😁
💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜
خودم جواب بدم
خودم وقت ادیت نداشتم🤦♀️😂
دختر خالم گفتم من فضول رفتم دیدم خوشم اومد😂
بعد اول با سایت تستچی آشنا شدم بعدش کم کم اومدم تو اینجا😁😂
استیکر ها هم:😐😂😍😶🙄😈🖤🤞🤦♀️🤷🏻♀️🙈🥳😜
تومار شد😂😂
خوب همین دیه بایییی

سلامممم/:»
اول از همه ببخش پری که فعالیتم کمه بخاطر امتحان ها زیاد نمیتونم فعال باشم🥲
خببب حالا بگین چی بزارم براتون؟!
عکس، فیلم، رمان، چالش، جوک و لطیفه، مثلا توضیح یا دانستنی و غیره......
بگین چی بزارم ها:|🤌🏻⛏️
منتظرم. . . . . . . . . . .🌌🚶🏻♀️
سلام









بای
سلام









از کی فن آرت بزارم؟
بای

سلاممم خوبید
خوب میخام باروبندیلمو جمع کنم و برم
کلا میرم .....
جتی تووب خودمم نیستم 😂😂
دیه کلا نیستم
خب دیه کاری ندارید من برم
ممنون از حمایتتون خیلی دوستون دارممم باییی 💕😐
_wk5w.jpeg)
یعنی جرررررر خوردم مامانم ازم مطالعات پرسید یه چیزایی میپرسید که شک کردم کتابه مال منه😐😂😂
برید ادامه

سلام سلام
نویسنده جدیدم
اسمم منا بید
یک دختر کیوت مهربون
و فعلا مرخصی میخوام تا آخر دی
چون امتحان دارم اونم حضوری
و باید حسابی بخونم
خب دیگه خودتون رو حتما توی کامنت ها معرفی کنید نمیشناسمتون
بای تا های
_wk5w.jpeg)
من امدهام 
خب با امتحانها چیکار میکنید
من که دارم جون میدم😂
شنبه مطالعات دارم بعد این خانم ما اومده مثلا درس حذف کنه برداشته اونجاها که اصلا مطلبی نداشته رو حذف کرده😐😑😂😂
خدایا یه عقلی به این معلم ما بده یه پولی هم به من 😂😂
خب برید ادامه
سلام
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.گیف.

.

.

.

.
تمام
بای
سلام 😓😔💔
ببخشید فعالیت نکردم وبم فیلتر شده کلا اعصابم بهم ریخته
دوستامم پراکنده شدن 😔💔
امیدوارم از میکسه لذت ببرید
کلا انگیزه ای واس پست گزاری ندارم و شاید کلا رفتم
ولی فعلا در وبی که تازه زدیم هستم
پس شاید این اخرین پست من باشه شایدم ..
نمد والا
بای
سلام من نویسنده جدیدم اسمم یلداست و ۱۳ سالمه و کلاس هفتمم بعضی ها من رو میشناسن من دو روز یه بار پست میزارم اگر وقت کنم همین دیگه آها راستی لطفا شما هم خودتون رو معرفی کنید
سلام
بخاطر امتحانات وب تا دو هفته تعطیل است
اما اگه خواستید میتونید فعالیت کنید
من بعد از دو هفته سعی میکنم روزی یک پست بزارم

سلام
بچه ها این رمان از پارت اول موضوع مشخص میشه
برید ادامه😁❤
اول بگم هنو تو مرخصی بیکار بودم گفتم یه فعالیتی کنم
خب اول رمان کپی مجازه دیگه نه🤨
خب اسمش هست * زجروعشق*
خب خلاصش:
تو بچگی یه عشق بین دخترعمو و پسر عمو به وجود میاد ولی نمیزارن بهم برسن بعد این پسر داستان ما میره و....
بزارم یا نزارم
هیلو 🖇
خب ثمینم ملقب ب ثمن، ثمی، ثمنو 😂
ولی بیشتر ثمن صدام میکنن 🤍
یازده سالمه 🍡
میراکولر و ارمیم 😐
ایموجیا مورد علاقم: 🥺💔🤍😐💃🏼😂🧃
وقتی عصبی بشم بعد عصبی میشم ولی خب نمیدونم ادم مهربونیم یا ن بقیه باید بگن 🙂
خو پرپرک(چقد زود صمیمی شدم) توی وب کدنویست درخواست نویسندگی دادم 💕
کدنویسی بلدم ب جز قالب 🎈
خو سوالی داشتید میتونید بپرسید:/
گفیتنوتم بعدن میزارم 💅
بای 🦋