در قلب آدرین❤🎸 پارت 6

سلام

من آمدممم

خوبید؟

این رمانو دوست دارید؟

ادامه نوشته

در قلب آدرین❤🎸 پارت 4

سلام سلام

پانیذ اومده

خوش اومده؟!

سوال؟!

چند وقتل از اینجا بازدید میکنید؟

 

ادامه نوشته

در قلب آدرین❤🎸 پارت 3

سلام

خوبید؟

من اومدم با پارت 3

مرسی از تمام کسانی که کامنت دادن

بپرید ادامه

ادامه نوشته

در قلب آدرین❤🎸 پارت 2

سلام

خوبید؟

این شما و این پارت دوم

ادامه نوشته

در قلب آدرین❤🎸 پارت 1

(وی بعد از چند روز وارد پنل میشود)

سلام

پارت اول این رمان تقدیم به شما مهربونا

اسمش یجوریه بنظرم

اگه خلاصه رو نخوندید میتونید بخونید

برای خوندن خلاصه بکوب

بنظرتون اسم رمان خوبه؟

اگه خوب نیست ، اسم پیشنهاد میدید؟

ادامه نوشته