سلام سلام

میدونید که کامنت دادن باعث انرژی گرفتن و بیشتر فعالیت کردن نویسنده ها میشه؟ فک کنم که اکثرا میدونید

من میدونم که همه شما اسم ها و لقب های بسیار زیبایی دارید

اما دوست دارید این زیبایی رو بیشتر کنید؟

با فونت های مختلف

خب من میخوام با همکاری شما عزیزان کاری کنم تا تقریبا همه کامنت ها با اسم های زیباتر شده کامنت بدن

شما کمک میکنید؟

دوستان اگه دوست داشته باشید میتونید اسم هاتونو کامنت کنید تا بصورت پیشنهادی چند مدل از اسمتون بهتون بدیم

اگه هم نه که ، خودتون هم میتونید انجام بدید :)