من آمدهام وای وای من آمدهام
سلاااممممم بر گلا و خلای من
چه خبر
خوب منو فکر کنم بشناسید ولی با این حال
خب میریم برای معرفی
اسمم نگاره(چه تو واقعیت چه تو مجازی)
۱۵ سالمه و کلاس نهم(بدترین دوران تحصیلی
)
علایقم میراکس و هری پاتر(نه اون قدری که پانیذ هست ولی یکم هستم
) رمان خوندن
از آدمای خنگولم بدم میاد 
دیگه بگممم 
شوخ طبع و پر حرفم
خیلی دوست دارم با همه دوست بشم
خوب منتظر داستانام باشید
باییی
+ نوشته شده در جمعه سوم دی ۱۴۰۰ ساعت 12:36 توسط 『 𝓷𝓮𝓰𝓪𝓻』
|