سلاااممممم بر گلا و خلای من

چه خبر

خوب منو فکر کنم بشناسید ولی با این حال

خب میریم برای معرفی

اسمم نگاره(چه تو واقعیت چه تو مجازی)

۱۵ سالمه و کلاس نهم(بدترین دوران تحصیلی)

علایقم میراکس و هری پاتر(نه اون قدری که پانیذ هست ولی یکم هستم) رمان خوندن

از آدمای خنگولم بدم میاد 

دیگه بگممم 

شوخ طبع و پر حرفم

خیلی دوست دارم با همه دوست بشم

خوب منتظر داستانام باشید

باییی